21.11.2011

*fata morgana sightseeing*

the time got lost somewhere in the nowhere * sur la route*...
giant silver cream coloured dunes passed by....
 dazzling *sunlight* and light blue, bleached sky....*melting* clouds...
is there fresh and silver *shimmering* water to find far away?....fata morgana *sightseeing*...because everyting is possible in the desert....heat....silence...the sound of the wind...wind blowing in my hair...my hair is a huge *mess*...I don´t care about my hair, who care about my messy hair?

the destination had been reached in the soft *pink* and lavender kissed evening light after sunset...but this is another story for another day....

 images: petra hassan

Kommentare:

  1. Hallo,

    ich verfolge deinen Blog nun schon so lange, so dass ich auch unbedingt mal einen Kommentar hinterlassen muss. Dies ist einer meiner aller liebsten Blogs, die ich mit Interesse und voller Spannung verfolge, da ich selber in meinem Herzen so sehr mit dem Orient verbunden bin und auch das Nähen zu meiner Leidenschaft geworden ist. Deine Beiträge sind für mich mitreißend, inspirierend und entführen mich in eine andere Welt.

    Mein Ziel ist es, in Zukunft auch orientalische Kleidung nähen zu können.

    Ich freue mich immer auf neue Beiträge und Bilder, die einen den Stress des deutschen Alltags vergessen lassen :-)

    AntwortenLöschen
  2. Another dreamy post! I wish I had a book with your pictures. Your blogheader is wonderful

    AntwortenLöschen
  3. vielen lieben Dank Sarah! :-) @Elisa thanks so much!! and...there is something in progress ;-)

    AntwortenLöschen
  4. Now I saw what you had written! Oh I look forward that, I love your pictures so much and the wonderful stories and colors. I just read the latest post about the silver sandals. And I imagined walking here in the 50cm snow with them :)

    AntwortenLöschen